9.6.08

Hi

The journey from yesterday was very good.
The familie here is very nice to me.
The dogs from Charlotte are very sweet.
Today we were on the beach.
It was very warm and very good.
Then i go with Charlotte's family to Penarth Pier.
I eat there Fish and Chips.
It was very good.
After eating we go to a park and there were many swan's.
And we see in the park old houses.
It was very interesting.
But i have to go now.
See you soon.

Nathalie


Die Fahrt von gestern war sehr gut.
Besonders gut hat mir die Faehre gefallen.
Die Familie hier ist sehr nett zu mir und Charlottes Hunde sind sehr suess.
Am Strand in Mumbles hat es mir sehr gut geallen.
Das Wasser war angenehm warm.
Ich habe mir dort Eis gekauft das sehr lecker war.
Danach bin ich mit Charlottes Familie nach Penarth Pier gefahren.
Dort habe ich Fish und Chips gegessen.
Ausserdem sind wir noch in einen Park gegangen.
Dort gab es sehr viele Schwaene und andere Voegel.
Wir haben auch noch sehr alte Haeuser gesehen die ich sehr interessant fande.
Bis bald

Nathalie

No comments: